Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Branding korporacyjny zazwyczaj skupia się na doświadczeniu klienta lub użytkownika (UX). Ale co z doświadczeniem pracowników? Właściwe zaplanowanie i wyposażenie przestrzeni biurowej może doprowadzić do zaangażowania pracowników, którzy będą mistrzami Twojej marki.

Planowanie obecnego środowiska pracy


Zdjęcie: Friant Novo Workstations

Pamiętasz, kiedy otwarte biura były krytykowane za rozpraszający hałas i brak przestrzeni osobistej? Kierownicy biur zakupili wysokiej jakości ławki, ale wtedy krytycy zauważyli, że pracownicy potrzebują przestrzeni osobistej. Ekrany prywatności stały się częścią projektu, jak w przypadku ODS Artiv Open Plan Benching.

Modułowe boksy stały się kolejnym sposobem na stworzenie osobistych miejsc pracy w otwartym biurze.


Zdjęcie: Friant Interra Cubicles

Wtedy pojawił się Covid-19 i całkowicie zmienił koncepcję otwartego biura. Firmy natychmiast przystosowały się do przyjęcia pracowników zdalnych, co kiedyś oznaczało grafików i innych freelancerów. Teraz działy finansowe, marketingu i wiele innych osób zamiast spotykać się osobiście, siedziało w swoich domach lub parkach, logując się na spotkaniach Zoom.

Debata pomiędzy stałymi ścianami a zaletami otwartego biura nie miała już znaczenia.

Ale biura w południowej Kalifornii są ponownie otwierane, ponieważ liczba zakażeń spadła. Hrabstwa są w różnych fazach otwarcia, więc jak zmieni się Twoje obecne środowisko pracy?


Zdjęcie: HON Abound Cubicles

Którzy pracownicy będą pracować w biurze w pełnym wymiarze godzin, a którzy dzielą swoją obecność w biurze z pracą zdalną?

Tradycyjnie kładziono nacisk na potrzebę indywidualnych obszarów roboczych i jednego lub więcej miejsc do spotkań, ale obecnie obszary przeznaczone do spotkań grupowych lub huddles mogą przeważyć znaczenie przestrzeni dla pełnoetatowych obszarów pracy indywidualnej, nawet w czasach dystansu społecznego.


Zdjęcie: Salon wystawowy HON Chicago

Dlaczego ten temat zasługuje na uwagę?

Zaplanuj swoją przestrzeń biurową jako strategiczną część podczas planowania brandingu biura. Podejmij zobowiązanie i zainwestuj w swoich pracowników. Gdy to zrobisz, uwierzą oni mocniej niż kiedykolwiek w Twoją markę i misję. Ponieważ czują się bardziej komfortowo w środowisku pracy i wiedzą, co jest dozwolone, wiadomości o obietnicy Twojej marki będą organicznie docierać do klientów.

Łączenie strategii odgórnych i oddolnych

Słuchanie i zbieranie informacji zwrotnych od pracowników jest bardzo ważne, ale spójrzmy prawdzie w oczy, na koniec dnia liderzy są odpowiedzialni za decyzje, które muszą podjąć.

Planowanie przestrzeni biurowej i tworzenie zaangażowania pracowników oznacza zebranie indywidualnych perspektyw ludzi o różnych stylach uczenia się i ukształtowanie ich w spójną całość. Ostateczny rezultat nie zawsze będzie zadowalał wszystkich. Ale zamiast podważać ich opinie, szanuj głos każdej osoby, a stworzysz dobrą wolę.


Zdjęcie: Loftwall Desk Shield

Pozyskiwanie informacji z doświadczeń pracowników jest podobne do słuchania klientów i ich doświadczeń. Jest to podejście do tworzenia silnej marki od wewnątrz do zewnątrz.

Spraw, aby biuro stało się miejscem spotkań społeczności

Praca musi zostać wykonana. Wiemy o tym. Marketing, sprzedaż, produkcja i obsługa klienta dążą do jednego celu - zadowolonych klientów, którzy są gotowi do ponownych zakupów i pozytywnie wypowiadają się o marce firmy.

Podczas skanowania biura, rozważ miejsce pracy jako miejsce docelowe dla społeczności, a nie tylko jako funkcjonalne miejsce, gdzie ludzie muszą przyjść, aby wykonać pracę. Firmy, które doświadczyły Covid-19, wiedzą, jak ważne jest oferowanie pracownikom elastyczności.


Zdjęcie: Friant Shield Screens

Powodem, dla którego główne biuro i jego fizyczna przestrzeń pozostaną, jest to, że ludzie potrzebują punktu zbornego w swojej pracy lub miejsca docelowego dla społeczności. Właśnie w ten sposób można przemyśleć na nowo swoją przestrzeń biurową. Więc nawet jeśli masz pracowników, którzy dzielą swój czas pomiędzy biuro i odległą lokalizację, taką jak dom, posiadanie wygodnej przestrzeni, do której można przyjść, może działać dobrze.

Podczas planowania biura należy pamiętać o następujących kluczowych obszarach:

  • Stanowiska pracy
  • Miejsca spotkań, np. wydzielona przestrzeń dla klientów
  • Przestrzeń osobista
  • Strefy przerw

Zastosuj niezbędne osłony i sprzęt ochronny, aby Twój zespół czuł się bezpiecznie.

Zdjęcie: Loftwall Desk Shield

Czy przewidujesz mniejszą liczbę stanowisk pracy w ciągu dnia i większe wykorzystanie przestrzeni do spotkań?

Osobista przestrzeń biurowa w tradycyjnym biurze i w odległych lokalizacjach może stać się zagracona i niewygodna. Twoje biuro może być miejscem, gdzie zespół może się spotkać lub wpaść, aby popracować i uciec od domowych rozproszeń.

Ten typ ustawienia jest normalne dla profesjonalistów, takich jak agentów nieruchomości, którzy są na spotkanie z ludźmi i tylko zatrzymać się w biurze, aby zrobić papierkowej roboty.

Wskazówki dotyczące tworzenia miejsca spotkań społeczności obejmują:

  • Posiadanie podstawowych narzędzi, których potrzebują pracownicy
  • Atrakcyjne oświetlenie z jak największą ilością naturalnego światła
  • Nowoczesny wygląd i komfort, którego nie są w stanie zapewnić sobie sami, np. wysokiej jakości ergonomiczne krzesła i stanowiska pracy.

Doświadczenie pracowników podczas planowania marki biura od środka

Przyjazne biuro sprzyja zaangażowaniu pracowników.

Pracownicy, którzy wierzą w markę, są katalizatorem lepszych doświadczeń klientów. Kiedy Twoja marka ma duże znaczenie wewnątrz, jest bardziej prawdopodobne, że zostanie zauważona na zewnątrz.

Czytaj także: The Best Office Spaces are Responsive to Employee Needs
Zdjęcie główne: HONResources
& Special Thanks to Respective Product Manufacturers: Friant, HON i Loftwall



Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Biurko mdd Ogi A Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Fotel Profim Sorriso 10V fotel Kup teraz