Sprawdź ofertę foteli obrotowych
Branding korporacyjny zazwyczaj skupia się na doświadczeniu klienta lub użytkownika (UX). Ale co z doświadczeniem pracowników? Właściwe zaplanowanie i wyposażenie przestrzeni biurowej może doprowadzić do zaangażowania pracowników, którzy będą mistrzami Twojej marki.
Planowanie obecnego środowiska pracy
Zdjęcie: Friant Novo Workstations
Pamiętasz, kiedy otwarte biura były krytykowane za rozpraszający hałas i brak przestrzeni osobistej? Kierownicy biur zakupili wysokiej jakości ławki, ale wtedy krytycy zauważyli, że pracownicy potrzebują przestrzeni osobistej. Ekrany prywatności stały się częścią projektu, jak w przypadku ODS Artiv Open Plan Benching.
Modułowe boksy stały się kolejnym sposobem na stworzenie osobistych miejsc pracy w otwartym biurze.
Zdjęcie: Friant Interra Cubicles
Wtedy pojawił się Covid-19 i całkowicie zmienił koncepcję otwartego biura. Firmy natychmiast przystosowały się do przyjęcia pracowników zdalnych, co kiedyś oznaczało grafików i innych freelancerów. Teraz działy finansowe, marketingu i wiele innych osób zamiast spotykać się osobiście, siedziało w swoich domach lub parkach, logując się na spotkaniach Zoom.
Debata pomiędzy stałymi ścianami a zaletami otwartego biura nie miała już znaczenia.
Ale biura w południowej Kalifornii są ponownie otwierane, ponieważ liczba zakażeń spadła. Hrabstwa są w różnych fazach otwarcia, więc jak zmieni się Twoje obecne środowisko pracy?
Zdjęcie: HON Abound Cubicles
Którzy pracownicy będą pracować w biurze w pełnym wymiarze godzin, a którzy dzielą swoją obecność w biurze z pracą zdalną?
Tradycyjnie kładziono nacisk na potrzebę indywidualnych obszarów roboczych i jednego lub więcej miejsc do spotkań, ale obecnie obszary przeznaczone do spotkań grupowych lub huddles mogą przeważyć znaczenie przestrzeni dla pełnoetatowych obszarów pracy indywidualnej, nawet w czasach dystansu społecznego.
Zdjęcie: Salon wystawowy HON Chicago
Dlaczego ten temat zasługuje na uwagę?
Zaplanuj swoją przestrzeń biurową jako strategiczną część podczas planowania brandingu biura. Podejmij zobowiązanie i zainwestuj w swoich pracowników. Gdy to zrobisz, uwierzą oni mocniej niż kiedykolwiek w Twoją markę i misję. Ponieważ czują się bardziej komfortowo w środowisku pracy i wiedzą, co jest dozwolone, wiadomości o obietnicy Twojej marki będą organicznie docierać do klientów.
Łączenie strategii odgórnych i oddolnych
Słuchanie i zbieranie informacji zwrotnych od pracowników jest bardzo ważne, ale spójrzmy prawdzie w oczy, na koniec dnia liderzy są odpowiedzialni za decyzje, które muszą podjąć.
Planowanie przestrzeni biurowej i tworzenie zaangażowania pracowników oznacza zebranie indywidualnych perspektyw ludzi o różnych stylach uczenia się i ukształtowanie ich w spójną całość. Ostateczny rezultat nie zawsze będzie zadowalał wszystkich. Ale zamiast podważać ich opinie, szanuj głos każdej osoby, a stworzysz dobrą wolę.
Zdjęcie: Loftwall Desk Shield
Pozyskiwanie informacji z doświadczeń pracowników jest podobne do słuchania klientów i ich doświadczeń. Jest to podejście do tworzenia silnej marki od wewnątrz do zewnątrz.
Spraw, aby biuro stało się miejscem spotkań społeczności
Praca musi zostać wykonana. Wiemy o tym. Marketing, sprzedaż, produkcja i obsługa klienta dążą do jednego celu - zadowolonych klientów, którzy są gotowi do ponownych zakupów i pozytywnie wypowiadają się o marce firmy.
Podczas skanowania biura, rozważ miejsce pracy jako miejsce docelowe dla społeczności, a nie tylko jako funkcjonalne miejsce, gdzie ludzie muszą przyjść, aby wykonać pracę. Firmy, które doświadczyły Covid-19, wiedzą, jak ważne jest oferowanie pracownikom elastyczności.
Zdjęcie: Friant Shield Screens
Powodem, dla którego główne biuro i jego fizyczna przestrzeń pozostaną, jest to, że ludzie potrzebują punktu zbornego w swojej pracy lub miejsca docelowego dla społeczności. Właśnie w ten sposób można przemyśleć na nowo swoją przestrzeń biurową. Więc nawet jeśli masz pracowników, którzy dzielą swój czas pomiędzy biuro i odległą lokalizację, taką jak dom, posiadanie wygodnej przestrzeni, do której można przyjść, może działać dobrze.
Podczas planowania biura należy pamiętać o następujących kluczowych obszarach:
- Stanowiska pracy
- Miejsca spotkań, np. wydzielona przestrzeń dla klientów
- Przestrzeń osobista
- Strefy przerw
Zastosuj niezbędne osłony i sprzęt ochronny, aby Twój zespół czuł się bezpiecznie.
Zdjęcie: Loftwall Desk Shield
Czy przewidujesz mniejszą liczbę stanowisk pracy w ciągu dnia i większe wykorzystanie przestrzeni do spotkań?
Osobista przestrzeń biurowa w tradycyjnym biurze i w odległych lokalizacjach może stać się zagracona i niewygodna. Twoje biuro może być miejscem, gdzie zespół może się spotkać lub wpaść, aby popracować i uciec od domowych rozproszeń.
Ten typ ustawienia jest normalne dla profesjonalistów, takich jak agentów nieruchomości, którzy są na spotkanie z ludźmi i tylko zatrzymać się w biurze, aby zrobić papierkowej roboty.
Wskazówki dotyczące tworzenia miejsca spotkań społeczności obejmują:
- Posiadanie podstawowych narzędzi, których potrzebują pracownicy
- Atrakcyjne oświetlenie z jak największą ilością naturalnego światła
- Nowoczesny wygląd i komfort, którego nie są w stanie zapewnić sobie sami, np. wysokiej jakości ergonomiczne krzesła i stanowiska pracy.
Doświadczenie pracowników podczas planowania marki biura od środka
Przyjazne biuro sprzyja zaangażowaniu pracowników.
Pracownicy, którzy wierzą w markę, są katalizatorem lepszych doświadczeń klientów. Kiedy Twoja marka ma duże znaczenie wewnątrz, jest bardziej prawdopodobne, że zostanie zauważona na zewnątrz.
Czytaj także: The Best Office Spaces are Responsive to Employee Needs
Zdjęcie główne: HONResources
& Special Thanks to Respective Product Manufacturers: Friant, HON i Loftwall