Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Wystarczy pracować w ciasnej przestrzeni, aby uświadomić sobie wartość przechowywania w biurze. Minimalizm to coś więcej niż tylko przelotny trend. Jest popularny, ponieważ tworzy produktywne miejsca pracy. Jak mówi stare powiedzenie, mniej znaczy więcej.

Szafki na dokumenty, szafki, półki, regały, szuflady, szafy i kontenery to tylko kilka sposobów na utrzymanie porządku w biurze. Nie musisz już tracić czasu na rzucanie wszędzie papierów, próbując znaleźć ten jeden plik.

Rodzaj systemu przechowywania, który wybierzesz, będzie oparty na przestrzeni, którą masz do dyspozycji. Podczas gdy tradycyjne szafki na dokumenty są nadal przydatne, nowe i stylowe produkty zostały wprowadzone na rynek. Istnieje takie błędne przekonanie, że pamięć masowa musi być nieporęczna lub zajmować najlepszą biurową "nieruchomość". To z pewnością nie jest już tak.

Związek między przechowywaniem a produktywnością

Utrzymując swoje biuro wolne od bałaganu i zorganizowane, w naturalny sposób zwiększasz produktywność. Wszystko będzie przebiegać systematycznie, a pracownicy będą dokładnie wiedzieć, co gdzie jest. Jak wiemy, czas równa się pieniądz. Jeśli Twój zespół ciągle szuka przedmiotów, czas szybko się marnuje. Im więcej organizacji i procesów możesz wprowadzić, tym efektywniej będzie wykorzystywany ich czas.

Zachęcaj swój zespół do trzymania ważnych przedmiotów w pobliżu swoich stanowisk pracy. Najlepiej, aby były one w zasięgu ręki, zwłaszcza w przypadku rzeczy, bez których nie mogą się obejść przez cały dzień.

Meble biurowe również odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu zorganizowanych biur. Chociaż wygląd wizualny jest ważny, nie powinien być jedyną rzeczą, na której opierasz swoją decyzję. Nowoczesne biurka i stanowiska pracy często zawierają dodatkowe elementy do przechowywania, szczególnie dla tych niezbędnych przedmiotów.

Zauważysz, że wydajność wzrośnie, a pracownicy będą poruszać się po biurze szybciej i bardziej świadomie. To z kolei pozwoli na osiągnięcie wyższej jakości pracy przez mniej zestresowanych pracowników.

Potrzebujesz przechowywania w biurze?

Po pierwsze, rozważ, jak wiele elementów, które muszą (lub mogą) być przechowywane. Czy obecnie używasz starych, nieporęcznych szafek i półek, które zajmują zbyt dużo miejsca? Zrób listę wszystkich rzeczy, które chciałbyś lepiej zorganizować, abyśmy mogli doradzić Ci najlepsze rozwiązania w zakresie przechowywania. Pomyśl też o swoich planach na przyszłość. Czy planujesz przenieść część swoich plików do chmury?

Czy w Twoim biurze są niewykorzystane zakątki, w których można by dodać półkę lub szafkę? To zwolni miejsce w głównym obszarze roboczym, więc Twój zespół ma więcej miejsca do poruszania się. Bądź kreatywny w swoim biurze. Zamiast trzymać ciężką drukarkę na końcu biurka, dlaczego nie umieścić jej na szczycie nowej, mocnej szafki? Nasze produkty są zbudowane z wysokiej jakości materiałów, aby wytrzymać próbę czasu. Na przykład, szafka Alpha Lateral jest wykonana z trwałej i długowiecznej płyty melaminowej Australian made laminex.

Możemy pomóc Ci wyposażyć Twoją przestrzeń w każde rozwiązanie do przechowywania, którego potrzebujesz. Dopasowanie produktów do krzeseł biurowych i stanowisk pracy jest kluczem do osiągnięcia jednolitego wyglądu.

Direct Office jest wspierany przez nasz Magazyn Mebli Biurowych w Melbourne, Australia, który jest zaangażowany w dostarczanie ekonomicznych i najwyższej jakości mebli biurowych z minimalnym czasem realizacji.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Biurko mdd Ogi A Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Fotel Profim Sorriso 10V fotel Kup teraz